Tuesday 2 October 2012

Usaha tangga kejayaan!

Selamat tengah hari..... Bismillahirrahmanirrahim...

Alhamdulillah masih lagi diberi kesempatan untuk aku menghirup udara segar di bumi Allah ni... =)
Mase lunch da habis ek? heheh... jap lagi ade kelas plak ni.. ENT300... kali ni terpaksa amik kt fakulti laen sebab da lame sangat drop subjek neh... bila da fakulti drop jgk subjek neh, terpaksa la amik kt fakulti lain... dari fakulti Perhotelan jump into Accounting... pehhh! hebat!! hahaha.... xpela...xkisah fakulti mane2 pon..yang penting, habiskan pengajian ngan cemerlang! Xsabar rasanya... bila tengok semua member2 da keje....=) good luck for you guys.... td lam kelas financial, ok la... walaupon dak2 kelas tu semuanya sombong2.. bila aku xpaham and bertanya, ajar cam nak xnak... =,='  ok.. fine....

biarlah... jangan dipaksa orang xsudi... (cam majuk kn ayat.. hahaha) semua orang berhak untuk berjaya... kalau kita rajin, maka baiklah hasilnya.... sebab tu, kita jangan lupa jasa tenaga pengajar kita yang mengajar kita dari kecik sampai la da graduate.... tapi aku respek kt sorang mmber aku neh,, umur bru 23, tp da sambung master...tahniah..anda tidak jemu2 untuk menambah ilmu... hehe...

bila bercakap pasal dulu2..tiba2 teringat,, aku pernah kena baling buku... nak tau sape baling? hahaha.. cikgu Bahasa Inggeris... huhu.. sebabnya, xciap keje... bila pigi hantor kt depan, trus dia baling! hahahaah.... sedey seh! sampai skang, aku xpernah bgtau umi & baba sal hal tu.. huhuh.. malu2... tp berkat balingan tu, xsangka, skang da leh cakap omputeh... "hello... good morning.. bye2.. see you... I Love You.." hahahahah!!
moral of the story, jangan cepat give up @ anda menyumpah2 cikgu anda... cabar diri anda..tunjukkn pada dia, @ kawan2 yg tengok balingan terhebat mase tu... yang anda leh berjaya.... xsemestinya bila xpandai dahulu, xpandai untuk selamanya...kan?kan? eh! nak kul 3 dah... huhu..nk ciapkan dri utk g kelas lak neh... tp cam malas... hahaha.. baru je motivate org, tiba2 dri sendiri malas...hahah..xbaik... saje..senda gurau petang2....hehe... *blurppp... ( berbau ayam masak kicap lunch td... ) hahahah.....

ok la...take care semua... belajo rajin2... yg baru masuk kolej@universiti, selamat menempuh alam belajar lebih tinggi... ( aku nak habis dah.. aku senior okeh! ) hahahaah... ^,~

Assalamualaikum!!

No comments:

Post a Comment