Wednesday 11 July 2012

Dugaan! Phewww.....

phewwww........

fenat... hahah.. itulah yang boleh di describe kn bila da masuk minggu exam... well, as student, kena la bersabor ye dok? kalo x, nk score cane... hihihi... sabor... ade 1 paper je lagi untuk sem ni... perjalanan aku masih ada 1 sem lagi... INSYAALLAH... semoga selamat habiskan pengajian ni.. bila tengok member2 yang da keje.. mak aihh...jelesnye ase.. maklum la... da boleh cari hasil sendiri... balas jasa ibu bapa... ok paniey! ko mampu 1 hari nanti! *haha,,,bg semangat kt diri sendiri* tinggal beberapa hari sahaja lagi sebelum pulang ke kampung.. horeyy... mau pulang! rindu family... sedara mara.. paling rindu, aku nk jumpe budak2 neh!

my beloved prince n princess!

 aku sangat2 rindukan dak 2 orang neh... mmg bukan anak aku.. hahah.. ni anak sepupu aku,,,, comel x? comel x? haha... rindunyee... nk tunggu turn, xtau bila an... so sayang2 kan lah anak orang dahulu.... hehehe... kejap je rasa masa ni berlalu.... da 2 orang da anak si kazen aku neh... sedar x sedar. skang ni pon da bulan sya'ban.. YA ALLAH... cepatnye la.... baru je ase minggu lepas masuk sem.. ececeeee...heheh... hanya tinggal seminggu je lagi sebelum menyambut bulan yg penuh mulia dan penuh keberkatan.. RAMADHAN... rindu sangat bulan puasa... jap ag da boleh dengar lagu raya dah slow neh.. hekhek...

No comments:

Post a Comment