Tuesday 10 April 2012

manisnye apabila bergelar pemenang,,,,

Aduhai,,, da lame da x update blog neh,,,huhhu,,,, mcm2 da blaku,,,aku jgk tlambat nk update,,, sape tgk ABPBH hr tu,,, tahniah pada Aaron Aziz sbb bgelar bintang paling fofular,,,hehe,,mmg patut la dia menang,,ngn usaha dia,,,kerja,,berlakon,,, ensem lagi tu,,, skang ni menang atau kalah x penting,,tp, penghargaan itu pnting,,,kan,, tp.. semua yg kt dunia ni, bukan semua org suka kita,,, pasti ade yg akan mngata belakang @ menabur fitnah,,,nauzibillahi minzalik,, walau setinggi mane usaha kita,, pasti wujud org yg xpuas hati pd kita,, even, Nabi Muhammad S.A.W sendiri diuji pelbagai masalah,,,, jadi,,bersabar dan bertahan lah wahai insan yg kuat.......=)

Tapi.. dlm kegembiraan malam tu,, tibe2 aku tringat kepada sahabat aku yg baru kehilangan ibu tersayang pd 5hb April lalu... tp aku bangga sgt ngn dia,,sebab dia tabah... dia pulak anak perempuan tunggal cam aku,,, mestila rapat sangat ngn ibu dia,,, xpelah sahabatku.. semoga ibu mu aman, tenteram dan di tempatkn dalam kalangan org yg beriman,, aminnnn... mase kitorg 1 kelas trima khabar sedih tu,, tpaksa mintak postponed kelas ngn lecturer... nasib baik lecturer tu baik hati... 1 kelas pergi Perak... konvoi 6 buah kereta... semata2 nk jumpe sahabat baik kitorg... dan agak terkejut bila, ayah dia mgalami sedikit kecacatan pd tangan kanan yg menyebabkan tgn dia xleh gerak... bila tgk keadaan c ayah,, kitorang terus mengalir air mata,,, sahabat aku tu dia 3 beradik,, dia ade abg dan seorg adik lelaki,,, skang ni, ayah dia tinggal sorg2...sayu sgt hati bile tgk ayah dia,, YA ALLAH... semoga dia dipermudahkan segala urusan dan dikuatkan hati.. pada Nur Baizura Bt Ayub,,, kamulah sahabatku yang paling kuat dan tabah... kami semua mendoakn utk ibu arwah ibumu dan keluarga mu... marilah kita sama2 sedekahkn AL-FATIHAH utk ibu sahabat ku.... Bismillahirrahmanirrahim,,,


p/s: dalam kegembiraan, ingat, maut tidak mengira masa, saat dan hari.... YA ALLAH,, semoga aku dan keluarga dan para sahabat dipanjang kn umur... aminnn,,,,

No comments:

Post a Comment