Tuesday 24 April 2012

sukenyer masak-masak!!

Assalamualaikum!

Alhamdulillah.,, kita masih lagi diberi kesempatan olehNYA utk bernafas pada hari ni... hari ni aku kt kg...hehehe... bestnye... cuti seminggu je pown... tp akan ku jaga sebaik mungkin cuti pada kali ni... sangat2 best bila bersama family tercinta... so sape yg xbalik kg tu, anda rugi.. sebab, menatap wajah ibu dan ayah serta adik2 lah yg paling menggembirakan aku.. walaupon seseorang yang penting tak dpt berada disini... cuaca kat Kelantan skang ni.. fuhh... panass... berpeluh2 aku.. tp xpe! Alhamdulillah... sebab, kering jugak baju2 aku tu ha.. dr hujan.. tp kalo hujan pon, best jgk ni... hehehe... masa seminggu terasa sekejap sangat... lam beberapa hari lagi, aku da kena berangkat ke KL... huhuh.. hari ahad, 29hb 4.. eh? my birthday? aiyoo... sudah tua aaa kamoo... heheh.. da masuk 23 tahun daa... bila nk kawin neh? hehehe... INSYAALLAH jika dipanjangkan umur... if mampu, hujung tahun depan.. tp.. kita hanya merancang.. ALLAH yg menentukan... betol x? so, doakan yg terbaek buat aku dan si dia... hehehe..

Bila da panas2 cenggini.. perut pon cepat lapar.. hehehe... so hari ni, aku masak untuk family aku.. da lame aku xmasak utk diorg... hehehe... umi tido, so aku pon masuk dapor, tong tang tong tang, maka siap la masakan hari ni... tadaaaaaaaa!!

Udang Goreng Kunyit Dara! hahahaha...

aik? satu lauk je? punye pemalas ko neh cik nunia! hahahahaa..... xla... ade ag.. sambal berlada... tp xsempat nk snap.. heheh.. cukup yg ni jela... aku masak simple hari ni, sebab umi aku ckp, dia nk makan udang goreng kunyit.. tu yg aku wat tu.... heheh.... untuk umi.. jemput makan... tp, kecian lak.. adik aku sorang tu xdapat merasa.. sebab dia xbalik... hari tu dia da balik.. xpe.. nanti aku suh dia tengok pic jew ek? hehehe... so! selamat hari Selasa! jempottt makannnnn!! ( ^,^)v


No comments:

Post a Comment